Repase předních ramen
Ramena měla najeto 160 tisíc a už to nebylo ono. Hlavně pravý čep bouchal a zadní silentbloky ramen, tzv. puky už byly vymačkané. Řekli mi to i na STK. Každopádně po vyndání ramen jsme zjistili, že nebyly ještě nejhorší. Sundání samotných ramen je relativně jednoduché, horší je povolit šrouby. Hlavně svislý čep se rád protáčí. Kamarád má ale vzduchový šroubovák a šlo to s ním dobře. Stejně se matka ale předem prostříkala uvolňovačem. Matku vytočil co to šlo a pak čep prostě odřízl flexou - je to tak prý nejjednodušší. Puky jsme vymlátili sekáčkem. Nové nalisovali v ručním lisu (jde to jinak i ve svěráku). Ramena byla někde orezlá, takže se vše obrousilo a natřelo barvou na rez. Snad to tak nějakou dobu vydrží.
Přední silentbloky jsme nakonec neměnili. Staré byly úplně v pořádku a kamarád říkal, že se prý mění hrozně špatně, často se při lisování nového zničí i ten nový. Takže nevím, jestli není tak šikovný, ale věřil jsem mu :-).
Pak geometrie za 500Kč. Ale nebylo to jen tak. Mechanik v servisu jí seřídil, vyjedu ven a volant úplně doprava. Ale fakt hodně. Takže zpátky a znova. Chlapík byl trochu nepříjemnej, ale je to jeho práce... Poupravil to, vyjedu a pořád nakřivo. Už ne tolik jako předtím, ale prostě špatně :-/. Jenže jsem musel už do zaměstnání, tak jsem tam volal a objednal se na další den. Paní u telefonu jinak velice příjemná. Tentokrát to dělal nějaký starší pán a pečlivě si s tím vyhrál (byl jsem u toho) a bylo to v pohodě... Takže tak. Jedná se jinak o pneu Myška v ČB.
Kulové čepy FEBI 2 ks 420 Kč
Silentbloky zadní (puky) Lemförder 300Kč
Přední jinak taky Lemförder jeden za 60Kč, takže krásné ceny.